نشست صمیمی شهردار و شورای شهر عسلویه با مردم شهر/ تصویر

نشست صمیمی شهردار و شورای شهر عسلویه با مردم شهر/ تصویر
به گزارش روابط عمومی شهرداری عسلویه در اقدامی ارزشمند شهردار و شورای شهر عسلویه میزبان مردم شریف شهرشان در مسجد جامع نبی اکرم )ص( بودید.
در این نشست ابتدا آقای محمد خواجه به خوش امدگویی پرداختند و قسمتی از عملکرد شورا را به سمع مردم نجیب رساندند.
در ادامه آقای حسن غلامی دیگر عضو شورا نیز از تلاشها و پیگیری اعضای شورا سخن گفتند.
در ادامه شهردار محترم شهر عسلویه جناب آقای مهندس سید رضا موسوی نیز در سخنانی کوتاه از همه مردم خواستند تا کنار شهرداری باشند تا شهر پیشرفتش بیش از پیش باشد.
در ادامه زمان مطرح شدن سولات شهروندان رسید که اکثراً شهروندان شورا را مورد انتقاد قرار داده و خواستار تلاش بیشتر برای گرفتن حق آلایندگی و اشتغال جوانان، مسئله پمپ بنزین، لایروبی اسکله و استفاده از نیروی بومی در کارهای شهر بودند.
مردم نیز نسبت به کاشت درختانی غیر بومی و تاریکی شهر در بعضی از خیابانها و ضعف مبلمان شهری منتقد شهرداری بودند. و آخرین انتقاد آنان خواستار بکارگیری ناظر جهت انجام اصولی کارهای شهرداری بود.
در پایان جناب آقای مهندس موسوی شهردار محترم و آقای خواجه رئیس محترم شورای شهر و چند نفر از پرسنل شهرداری با سعه صدر پاسخگوی انتقادات مردم عزیز بودند.
اگر چه یک عده از مردم از جوابهای شورا و شهردار قانع نشدند.

برگزاری این نشست حداقل باعث شد تا مردم انتقادات دلسوزانه خود را برای داشتن شهری آبادتر خدمت شهردار و اعضای شورا عنوان نمایند. و ایشان نیز تمام توان خویش را برای برطرف کردن مشکلات بر اساس خواسته های شهروندان بنا نهند.

 

نوشته شده توسط 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *