حذف مالیات ارزش افزوده شهرداری ها شرکت ها و مغازه داران محدوده منطقه ویژه در شهرستان عسلویه

حذف مالیات ارزش افزوده شهرداری ها شرکت ها و مغاره داران محدوده منطقه ویژه در شهرستان عسلویه/

به گزارش روابط عمومی شهرداری عسلویه : شهردار و اعضای شورای شهر عسلویه در نشستی با موسوی مدیر عامل منطقه ویژه با هدف تعامل و کاهش مشکلات شهر شرکت نمودند.
پاکدل شهردار عسلویه مهمترین معضل اساسی مردم و شهرداری ها را پرداخت مالیات ارزش افروده ای دانست ک طبق مصوبه منطقه ویژه می بایست این مالیات پرداخت نشود. چرا که با توجه به قانون تشکیل منطقه ویژه ، شهرداری و شرکت ها ومغازه دارن براساس مصوبه وجودیت منطقه ویژه در محدوده منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس قرار دارند این محدوده از کوه تا دریا است که شهرهای عسلویه و نخل تقی هم جز محدودت منطقه ویژه میباشند لذا می بایست از پرداخت مالیات معاف شوند. وی افزود با حذف این پرداخت ، کمک شایان به افراد بومی شهرستان و شهرداری ها خواهد شد.
موسوی مدیر عامل منطقه ویژه نیز ضمن خیر مقدم به شهردار دلسوز و توانمند و اعضای پرتلاش شورای عسلوبه گفت: برای تعامل و همراهی با مردم با پبشنهاد ارزشمند پاکدل شهردار عسلویه برای عدم پرداخت مالیات ارزش افزوده شهرداری های عسلویه و نخل تقی و شرکت های که با شهرداری و مغازه دارانی که در این محدوده فعالیت دارند موافقت نموده و در پایان نیز برای مردم سخت کوش و فداکار شهرستان ارزوی سلامتی و موفقبت نمود.

نوشته شده توسط 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *